Bestuur

Welkom bij het bestuur van de Kruikenstam! Als vereniging streven we ernaar om een bruisende en inclusieve gemeenschap te zijn, waar studenten samenkomen om nieuwe avonturen te beleven. Het bestuur speelt een cruciale rol in het faciliteren van deze ervaring voor onze leden en het sturen van de vereniging in de juiste richting.

Ons bestuur bestaat uit een gepassioneerd team van toegewijde studenten, elk met hun eigen unieke vaardigheden en achtergronden. Samen zetten we ons in voor het creëren van een omgeving waarin leden kunnen groeien, zowel op persoonlijk als op scoutinggebied.

Daarnaast nemen we ook de leiding in het bevorderen van een cultuur van veiligheid, respect en samenwerking binnen de vereniging. We zetten ons in voor het handhaven van onze kernwaarden en het ondersteunen van elkaar in onze persoonlijke ontwikkeling.

Communicatie is een essentieel onderdeel van ons bestuurswerk. We staan altijd open voor feedback en suggesties van onze leden en streven ernaar om transparant te zijn in onze besluitvorming. Door open te communiceren, kunnen we als bestuur beter inspelen op de behoeften van onze leden en de vereniging als geheel versterken.

Heb je vragen, suggesties of wil je meer betrokken raken bij ons bestuur? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.